خبرگزاری کار ایران

انتظار بازنشتگانِ دانشگاه فرهنگیان طولانی شد/به وعده‌ها عمل نکردند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۹۰

نمایندگانِ بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان می‌گویند: مسئولان به وعده‌های خود در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت عمل نکردند.

نمایندگان بازنشستگان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از خلف وعده‌ها انتقاد کردند.

این بازنشستگان که در سال ۹۶ خدمت سی ساله آنها به پایان رسیده، چهاردهم مرداد به تهران آمدند و مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان تجمع کردند؛ روز بعد نیز با مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دیدار کردند؛ در آن نشست قرار شد به زودی پاداش پایان خدمت آنها پرداخت شود.

حال نمایندگان بازنشستگان می‌گویند: مدیران سازمان مدیریت وعده دادند که به زودی معوقات ما را پرداخت کنند؛ آنها گفتند ۱۴ میلیارد تومان به دانشگاه فرهنگیان اختصاص می‌دهیم تا صرف پرداختِ پاداش پایان خدمتِ بازنشستگان ۹۶ شود؛ حتی نوبخت اعلام کرد همزمان با پرداخت قسط دومِ پاداش پایان خدمت فرهنگیان، پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان نیز پرداخت می‌شود. حالا پنج روز است که قسط دوم را برای معلمان بازنشسته ریخته‌اند اما ریالی به حساب ما واریز نشده است.

این بازنشستگان می‌گویند: بارها پیگیری کردیم اما هنوز مشخص نیست علیرغم گذشت ۱۵ ماه از پیشینه بازنشستگی، چه زمان قرار است معوقات ما را بپردازند.

آنها با انتقاد مجدد از خلف وعده‌ها افزودند: تا همین حالا نیز به اندازه کافی مطالباتِ ما بی‌ارزش شده‌است؛ اگر بیش از این تعلل کنند، دیگر چیزی از قدرت خریدِ معوقات ما باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز