خبرگزاری کار ایران

ادامه سرگردانی بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان در تهران/بعد از 15 ماه حاضر به مذاکره نشدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۶۹

بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان که برای پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت خود به تهران آمده‌اند، می‌گویند: هنوز به هیچ نتیجه روشنی نرسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان که روز گذشته در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند، از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌های خود خبر دادند.

نماینده این بازنشستگان می‌گوید: امروز با قرار قبلی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مراجعه کردیم و خواستیم با مسئول آموزش این سازمان صحبت کنیم که ما را به داخل سازمان راه ندادند.

وی با بیان اینکه ساعت‌هاست در گرما در انتظار به سر می‌بریم، افزود: از ساعت هشت صبح اینجا بوده‌ایم اما به ما گفته‌اند تا 12 صبر کنید شاید امکان مذاکره فراهم شد.

این بازنشسته که از روز گذشته در تهران به سر می‌برد، می‌گوید: جمعی بازنشسته از روز گذشته در تهران سرگردانیم؛ بعد 15 ماه که یک ریال پرداخت نکرده‌اند و هیچ برنامه‌ای هم برای پرداخت پاداش پایان خدمات ما ندارند، حتی حاضر به گفتگو و مذاکره با ما نیستند. آیا این رفتار با کسانی که معلمان این ممکلت را پرورش داده‌اند، صحیح است؟

یکی دیگر از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان می‌گوید: عدالت کجاست وقتی قرار باشد جمعی بازنشسته از کردستان و بلوچستان و ایلام به تهران بیایند و از این سازمان به آن وزارتخانه برای دریافت حق و حقوق خود دوندگی کنند؟ با وجود اینکه به دلیل کاهش ارزش پول، ارزش معوقات ما به کمتر از نصف رسیده، حاضر نیستند حتی زمان پرداخت را مشخص کنند.

176 نفر از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان که سال 96 بازنشست شده‌اند، در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند؛ این بازنشستگان روز گذشته مقابل ساختمان اصلی دانشگاه فرهنگیان در تهران تجمع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز