خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان:

با هدف حمایت و حفظ اشتغال ۲۰ ناحیه صنعتی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۴۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان اعلام کرد که با هدف حمایت و حفظ اشتغال در روستاها و دهستان‌های استان، ایجاد ۲۰ ناحیه صنعتی جدید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، «حجت‌الله خلیل‌زاده» اعلام کرد که با هدف حمایت و حفظ اشتغال در روستاها و دهستان‌های استان، ایجاد ۲۰ ناحیه صنعتی جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: امسال تکلیف شده ۶ ناحیه صنعتی در راستای این طرح ایجاد شود. تا پایان تابستان امسال همه شهرک‌های صنعتی استان گلستان دارای آب، برق، گاز و تلفن می‌شوند. از این پس باید به سمت کیفی‌سازی شهرک‌ها برویم.

خلیل‌زاده گفت: ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشان از سال ۸۹ استارت زده شد اما پس از احداث برخی تأسیسات، محیط زیست جلوی انجام کارها را گرفت. در ادامه پس از چند سال وقفه به دنبال ارزیابی محیط‌زیست رفتیم که در نهایت خرداد سال ۹۵ مجوزهای لازم اخذ شد.

وی ادامه داد: این ناحیه صنعتی با مساحت ۲۰ هکتار آغاز به فعالیت کرده و ساخت و سازها در حال انجام است و واحدهای تولیدی نیز در حال اجرای طرح‌های خود هستند.

خلیل‌زاده با اشاره به این‌که توسعه در شهرک صنعتی گنبدکاووس را دنبال می‌کنیم، گفت: مجوزهای لازم در این رابطه اخذ و تأمین منابع نیز تا حدودی انجام شده و در حال مذاکره با مالکان زمین‌های اطراف شهرک هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز