خبرگزاری کار ایران

چنارانی در موافقت با استیضاح ربیعی:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟/ وزارت کار، جمهوری اسلامی را به خاک سیاه می‌نشاند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۵۳

چنارانی گفت: قرار بود در دولت شما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شود. آقای ربیعی چه شد؟ قرار بود مدیریت شستا بهبود یابد؟ قرار بود ۶۰ درصد هزینه شستا به تامین اجتماعی داده شود اما امروز تنها ۱۰ درصد داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاجر چنارانی (نماینده نیشابور و فیروزه) گفت: این اولین باری است که استیضاحی به‌طور جدی در مجلس شکل گرفته است. از ابتدای انقلاب، اصلاح‌طلب و اصولگرا با هم بوده‌ایم. ۸ سال در مقابل ۵۷ کشور در جنگ بودیم. اکنون باید آنچه که مقام معظم رهبری گفته‌اند باشیم؛ ما باید اصولگرایانی اصلاح‌طلب باشیم. نمایندگان باید این را بدانند که اینجا ملت است نه خانه دولت. آنچه امروز از بدنه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی منفک شده، منفع‌طلبانی هستند که هیچ‌کدام از آنها نیستند. بعد از چهل سال ما باید پاسخگوی خون شهدا و تمام کسانی که برای این نظام زحمت کشیدند باشیم. صندلی‌های مجلس ماحصل خون شهدا است و ما باید بتوانیم بگوییم که با انقلاب چه کرده‌ایم.

وی افزود: قالیبافی را دیدم که یک روز که به سر کار نرفت بیمه‌اش قطع شد. امروز صندوق فولاد از جمله فولاد خراسان یک ریال هم برای فرهنگ کشور خرج نمی‌کند. امروز شما نمایندگان نقطه امید مردم هستید. دولت از لحاظ اقتصادی تعطیل است.

نماینده نیشابور ادامه داد: قرار بود در دولت شما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شود. آقای ربیعی چه شد؟ قرار بود مدیریت شستا بهبود یابد؟ قرار بود ۶۰ درصد هزینه شستا به تامین اجتماعی داده شود اما امروز تنها ۱۰ درصد داده می‌شود.

چنارانی گفت: در حوزه مدیریتی شما شخصی است که ۲۷ سمت دارد. معاون فرهنگی و اجتماعی شما سرپرست صندوق بازنشستگان، مدیرکل دفتر وزارتی است و در جاهای دیگر سهم دارد. در بحث روابط کار و کارگری عدم امنیت شغلی بسیار حاد است امروز ۹۸ درصد قراردادهای کار کارگران موقت است. از کارگر چک سفید امضا گرفته می‌شود؟

وی تاکید کرد: در تشکل خانه کارگر همه چیز سیاسی است. تشکل‌های کارگری باید نماینده کارگران باشند و نباید در خدمت اهداف خانه کارگر باشند. آقای ربیعی به کجا می‌برید سکان وزارت کار را؟ این وزارتخانه جمهوری اسلامی را به خاک سیاه می‌نشاند.

چنارانی گفت: آقای ربیعی، آیا می‌دانستید در شستا واردات موبایل انجام می‌شود. اگر نمی‌دانستید وای بر شما و اگر می‌دانستید خیانت کردید. از نمایندگان مجلس می‌خواهم که نمایندگان مردم باشند نه نمایندگان دولت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز