خبرگزاری کار ایران

فعالان صنفی پرستاران:

چرا معاون پرستاری وزارت بهداشت پاسخ مطالبات پرستاران را نمی‌دهد؟/نامه‌ ما بی‌جواب ماند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۷۴

فعالان صنفی پرستاران می‌گویند نامه‌ای که خرداد ماه خطاب به معاون پرستاری وزارت بهداشت نوشته‌ایم، همچنان بی‌پاسخ مانده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فعالان صنفی پرستاران می‌گویند: نامه‌ای جهت انعکاس چندین باره‌ی مشکلات پرستاری به معاون پرستاری وزارت بهداشت نوشته و روز سی خرداد تحویل داده شد. انتظار داشتیم نهایتاً تا تیر ماه پاسخ این نامه را دریافت کنیم که متاسفانه تا به امروز هیچ پاسخی نگرفته‌ایم.

این پرستاران ابراز نگرانی می‌کنند که بازهم مطالباتشان نادیده گرفته شود و اوضاع به همان روال سابق ادامه پیدا کند.

به گفته‌ی این فعالان، این نامه که با تعداد زیادی رونوشت ارسال شد، می‌توانست و می‌تواند نقطه‌ عطفی در نحوه‌ی مطالبه‌گری پرستاری باشد اما بی‌توجهی به نامه‌ها و مطالبات، ناراحتی‌ها را دوچندان می‌کند.

آنها از معاون پرستاری وزارت بهداشت درخواست دارند که هرچه سریعتر پاسخ این نامه را رسانه‌ای کند تا تکلیف مطالبات جامعه پرستاری مشخص شود.

پرستاران کشور در خرداد ماه نامه‌ای خطاب به معاون پرستاری وزارت بهداشت نوشتند و در آن به بیان خواسته‌های خود ازجمله عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و ناکارآمدی طرح قاصدک پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز