خبرگزاری کار ایران

۴۱ هزار بازنشسته آموزش و پرورش در انتظارِ پاداش پایان خدمت/آیا وعده‌ها عملی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۵۸

بازنشسته‌های آموزش و پرورش می‌گویند منتظر تحقق وعده‌ها در تابستان امسال هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های فرهنگیان بازنشسته، دریافت به‌موقع پاداش پایان خدمت است.

تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت، تقریباً به یک رویه عادی در آموزش و پرورش تبدیل شده؛ به گونه‌ای که پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که سال نود و شش بازنشسته شده‌اند هنوز پرداخت نشده و همین تاخیر به اعتراضات مکرر این بازنشستگان انجامیده‌است.

محمدی که بازنشسته مدارس کرج است، می‌گوید: بارها به ما وعده دادند که یک‌جا یا اقساطی مطالبات ما را می‌پردازند ولی هیچکدام از آن وعده‌ها تاکنون به سرانجام نرسیده‌است.

وی به افت ارزش پول در ماه‌های گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: اگر مطالبات ما را به موقع می‌پرداختند، آن پول قدرت خرید بالایی داشت و می‌توانستیم با آن سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهیم و خیال‌مان از بابت دوران کهولت راحت‌تر می‌شد اما حالا که چند ماه گذشته قدرت خرید این پول به نصف کاهش یافته؛ حالا حساب کنید تا آخر تابستان کار به کجا خواهد کشید.

این بازنشسته کرجی نگران است که بازهم وعده‌ها برای آخر شهریور محقق نشود. در روزهای گذشته، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت ۴۱هزار نفر از فرهنگیان و بازنشستگان سال ۹۶ تا پایان شهریور خبر داد.

یوسف نجفی در حاشیه سفر به استان سمنان گفت: تا پایان شهریور ۳هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت می‌شود و از این رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومان در یک هفته گذشته پرداخت شده است.

او افزود: پس از پرداخت کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز