خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری بروجرد تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۴۶

جمعی از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری بروجرد، صبح امروز در اعتراض به چندین ماه معوقات مزدی در مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ خرداد ماه) کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به معوقات مزدی خود برای چندمین بار دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این تجمع که از ساعت هشت صبح مقابل ساختمان شهرداری بروجرد برگزار شده است، صدها نفر از کارگران خدماتی و فضای سبز شرکت داشتند.

این کارگران که دستمزد آن‌ها از مهر ماه سال گذشته پرداخت نشده، می‌گویند: در شرایط کنونی به هیچ وجه توانایی تامین هزینه‌های زندگی را نداریم.

کارگران شهرداری بروجرد می‌گویند: تا این لحظه شهرداری هیچ برنامه‌ای برای پرداختِ حداقل بخشی از پرداخت مطالباتمان را نداشته و از مدتها قبل برای جبران بخشی از طلب مالی خود به کارگران، بن کارت‌های خرید به آنها داده اما این موضوع مورد رضایت کارگران نیست.

این کارگران می‌گویند: بی‌توجهی مسئولان شهری به پرداخت مطالبات آن‌ها باعث شده آنها پیش از این در چند نوبت مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر بروجرد اعتراض صنفی برپا کنند.

آنها می‌گویند: با وجود آنکه مسئولان از وضعیت بد مالی ما باخبر هستند اما متاسفانه نه مدیران شهری و نه سایر مسئولان به موضوع ورود نمی‌کنند و تنها خود را کنار کشیده‌اند.

بنا بر ادعای کارگران، در شهرداری بروجرد بیش از یکهزار و ۷۰۰  کارگر و کارمند شاغل هستند که گاها حقوقشان را با تاخیر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز