خبرگزاری کار ایران

فرماندار اندیمشک:

مهارت‌آموزی راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۳۵

پیمان جهانگیری گفت: باتوجه به قابلیت‌های شهرستان در زمینه گردشگری و صنایع دستی، باید از این ظرفیت‌ها با ارائه آموزش‌های مهارتی بیشتر استفاده شود.

به گزارش ایلنا، فرماندار اندیمشک مهارت‌آموزی را راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال بیان کرد.

پیمان جهانگیری در جلسه شورای اشتغال استان خوزستان تصریح کرد: علاوه بر تحقق طرح‌های مختلف و تلاش مسئولان برای ایجاد اشتغال، مهارت‌آموزی نیز یک راهکار برای ایجاد فرصت شغلی است و فنی و حرفه‌ای باید در این خصوص تلاش کند.

وی با بیان اینکه با توجه به قابلیت‌های شهرستان در زمینه گردشگری و صنایع دستی، باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود، افزود: اهمیت موضوع اشتغال امروز بر کسی پوشیده نبوده و به اولویت اصلی در برنامه‌ریزی شهرستان، استان و کشور تبدیل شده است.

جهانگیری با تاکید بر پیگیری تا به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال، گفت: باید از ظرفیت کارگروه اشتغال در زمینه برچیدن موانع تولید و تحقق حمایت از کسب‌ و کار ایرانی استفاده کرد و کارگروه اشتغال به عنوان حامی، در تمام مراحل در کنار تولیدکنندگان باشد.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها طرح مختلف در شهرستان در حال اجرا است، اظهارداشت: از مشارکت بخش خصوصی به نحو مطلوب استفاده شده و جذب سرمایه‌گذار نیز مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار اندیمشک همچنین هدف از ایجاد کارگروه ویژه اشتغال حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: در این زمینه باید با جدیت هر چه تمام‌تر گام برداشته شود.

جهانگیری با تأکید بر شعار «هر خانه یک کارخانه» گفت: باید از هنر بانوان هنرمند در روستاها برای رونق اقتصاد روستاها و تحقق شعار هر خانه یک کارخانه، برنامه‌ریزی و تحقق این شعار به عنوان ماموریت ویژه کارگروه اشتغال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز