خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک تاکید کرد:

نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی مهارتی کارگران برای تولید کالای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۱۵

آیت‌ا... دری نجف‌‌آبادی گفت:‌ بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است و مهارت‌آموزی از ارکان اصلی برای رفع این مشکل به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در توانمندسازی مهارتی کارگران در تولید کالای ایرانی دارد.

آیت ا... دری نجف آبادی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندگی فردی و اجتماعی مردم و انجام اقدامات لازم برای توسعه و بروزرسانی امکانات در این حوزه تاکید کرد و افزود: بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است و مهارت‌آموزی از ارکان اصلی برای رفع این مشکل به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام «حمایت از کالای ایرانی» تصریح کرد: فرصت خوبی است تا ظرفیت‌های لازم برای توانمندسازی مهارتی کارگران به کار گرفته شود که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش به‌سزایی در این عرصه دارد.

همچنین شاه محمدی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ضرورت فراگیری فرهنگ مهارت‌آموزی تاکید کرد و از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی برای ارائه خدمات آموزشی به طلاب حوزه‌های علوم دینی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز