خبرگزاری کار ایران

نارضایتی رانندگان آژانس در گرگان از کسادی بازار/ تاکسی‌های اینترنتی، شهر را قبضه کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۱۲

رانندگان آژانس در گرگان از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی انتقاد دارند و از شورای شهر و شهرداری درخواست دارند از فعالیت این تاکسی‌ها جلوگیری کرده یا آنها را محدود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رانندگان آژانس در گرگان از فراگیر شدن خدمات تاکسی‌های اینترنتی انتقاد دارند.

خواسته اصلی این رانندگان، محدودسازی فعالیتِ تاکسی‌های اینترنتی است و از مسئولان و شورای شهر می‌خواهند به این اوضاع رسیدگی کنند.

یکی از این رانندگان با بیان اینکه این تاکسی‌ها کل شهر را قبضه کرده‌اند، از رایزنی با شورای شهر گرگان خبر داد و گفت: روز گذشته (شانزدهم اردیبهشت) شصت و یکمین جلسه شورای شهر گرگان بود. نمایندگان ما در این جلسه به قصد اعتراض نسبت به فعالیت سامانه هوشمند حمل و نقل در گرگان شرکت کردند.

به گفته این راننده، قیمت پایین تاکسی‌های اینترنتی و سهولت در صدور مجوز برای آنها، مشتریان آژانس‌های گرگان را از نصف هم کمتر کرده‌است.

او از ارسال نامه‌ای خطاب به شورای شهر خبر داد و گفت: به این نامه رسیدگی نکردند بنابراین مجبور شدیم حضوری در جلسه شورای شهر شرکت کنیم و صدای اعتراضمان را به گوش مسئولان برسانیم. بخشنامه وزارت کشور است که اگر کسی بخواهد مجوز تاکسی اینترنتی بگیرد باید شهرداری با آن موافقت کند؛ ما رانندگان آژانس از شهرداری و شورای شهر گرگان می‌خواهیم که به تاکسی‌های اینترنتی مجوز ندهند و کاسبی ما را که عموما کارگران و کارمندان بازنشسته هستیم و مخارج زندگی‌مان سنگین است، کساد نکنند.

به گفته او، با پا گرفتن تاکسی‌های اینترنتی 140 آژانس و سه هزار شغل در گرگان در معرض خطر هستند و ممکن است نابود شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز