خبرگزاری کار ایران

جداری فروغی:

برای کارگران بازداشتی فولاد اهواز قرار کفالت صادر اما هنوز اجرایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۵۰

محمدعلی جداری فروغی با بیان اینکه برای کارگران بازداشتی گروه ملی صنعتی فولاد اهواز قرار کفالت صادر شده، گفت: پیگیر آزادی ایشان هستم.

محمدعلی جداری فروغی (وکیل دادگستری) که از جانب خانواده‌های کارگران بازداشتی مجتمع ملی صنعتی فولاد اهواز به وکالت این کارگران انتخاب شده، در تماس تلفنی با ایلنا گفت: صبح امروز (چهاردهم اسفند) به اتفاق خانواده موکلان به شعبه 12 بازپرسی دادسرای انقلاب اهواز مراجعه کردم. بازپرس محترم اعلام کرد پرونده موکلان، امنیتی است و بایستی با مراجعه به زندان، تشریفات وکالت را انجام دهم.

این وکیل دادگستری افزود: در حدود ساعت یک و نیم بعد ازظهر به زندان اهواز مراجعه و در قسمت اجرای احکام گفته شد موکلان در حال حاضر حق ندارند وکیل انتخاب کنند و این دستور از طرف بازپرس شعبه 12 صادر شده‌است.

جداری فروغی گفت: علیرغم جلوگیری از تنظیم وکالتنامه و انجام تشریفات مربوطه، همه تلاشم بر این است که از حقوق قانونی موکلانم دفاع کنم و پیگیر آزادی آنها باشم.

وی افزود: برای کارگران بازداشتی قرار کفالت 50 میلیون تومانی صادر شده، اما تاکنون علیرغم مراجعه خانواده‌ها، قرار قانونی مذکور پذیرفته نشده‌است. با این همه امیدوارم به زودی این کارگران آزاد شوند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز