خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

پیگیر آزادی کارگران گروه ملی فولاد هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۴۹

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، استانداری درحال تعامل با نهادهای مختلف است تا کارگران بازداشت شده آزاد شوند.

به گزارش ایلنا، علی‌حسین حسین‌زاده با اشاره به بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد ایران، اظهار کرد: از همه کارکنان و کارگران شریف این کارخانه درخواست داریم مطالبات خود را در چارچوب قانون دنبال کنند تا مورد سوءاستفاده دشمنان واقع نشوند.

وی افزود: کارگران گروه ملی فولاد ایران قشر زحمت‌کشی هستند و حتی در دوران دفاع مقدس که اهواز زیر هجوم توپخانه‌های دشمن بود نیز کارخانه را تعطیل نکردند و به تولید می‌پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: شورای تامین و استانداری خوزستان مصوبه‌ای برای بحث دستگیری کارگران گروه ملی فولاد ایران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل با  نهادهای مختلف هستیم تا کارگران بازداشت شده آزاد شوند.

حسین‌زاده بیان کرد: استاندار خوزستان پیگیر مشکلات این کارخانه است و در این زمینه در هفته گذشته دو جلسه برای حل مشکلات آن‌ها در تهران برگزار کرده است تا به سرعت شاهد حل مشکلات باشیم و مطالبات کارگران به آن‌ها پرداخت شود.

وی گفت: در تماسی که با فرماندار اهواز داشتم، ایشان عنوان کرد که شورای تامین شهر اهواز هیچ مصوبه‌ای برای دستگیری این کارگران نداشته است و اکنون نیز در حال تعامل برای آزادسازی کارگران بازداشت شده هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری امر واگذاری کارخانه‌های تولیدی و کشت و صنعت‌ها را به بخش خصوصی، با تامل و درایت انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز