خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل:

مسئولان حمایت نکنند تولید می‌خوابد/ پلی‌اکریلی‌ها ۱۶ ماه است که حقوق کامل نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۱۳

علیرضا خرمی معتقد است؛ پلی‌اکریل همچنان به حمایت مسئولان نیاز دارد در غیر این‌صورت تولیدی که به کندی از سر گرفته شده، ممکن است دوباره متوقف شود.

علیرضا خرمی (عضو شورای اسلامی کار شرکت پلی اکریل اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با آخرین وضعیت این واحد تولیدی گفت: پلی‌اکریل برای عبور از بحران و تولید واقعی به حمایت‌های بیشتری نیاز دارد که اگر این حمایت‌ها نباشد، چرخ تولید که پس از گذشت یک سال، علیرغم تمامیِ مشکلات به چرخش درآمد، دوباره متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل پلی اکریل با بیم و امید پانزدهم بهمن ماه به کارخانه بازگشتند ولی متاسفانه مواد اولیه کارخانجات اکریلیک ۱و۲ هنوز وارد ایران نشده و طبق خبرهای رسیده، اواخر بهمن ماه قرار است به ایران برسد، ادامه داد: در حال حاضر در پلی اکریل فقط کارخانه پلی استر روزانه هشتاد تُن الیاف تولید می‌کند و قسمت «یارن قدیم» هم که قرار بود به چرخه تولید برگردد، متاسفانه همچنان خوابیده است.

خرمی ادامه داد: طبق توافقی که بین پلی اکریل، پالایشگاه اصفهان، پتروشیمی اصفهان و استانداری اصفهان منعقد شد، مقرر شده بود ماهانه ۳۵۰۰تن پارازایلین به صورت اعتباری۴ماهه به مجموعه پلی اکریل و(DMT)  اختصاص پیدا کند تا هم کارخانه پلی استر به ظرفیت ۱۰۵تن الیاف پلی استر در روز برسد و هم اینکه قسمت یارن قدیم با تولید روزانه ۴۵ تن تولید نخ راه‌اندازی شود. ولی متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته مسئولان، هنوز این مهم انجام  نشده‌است.  

عضو شورای اسلامی کار پلی‌اکریل افزود: از مسولان درخواست داریم با همت بلند خود به داد این صنعت مادر برسند و به فکرکارگران این مجموعه باشند که شب عید شرمنده خانواده خود نباشند و از این نگرانی و سردرگمی بعد از گذشت حدود سه سال، بیرون بیایند.

وی در پایان تاکید کرد: این کارگرانِ باسابقه و متخصص ۱۶ماه است که حقوق کامل دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز