خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه برای پیگیری مطالبات بازنشستگان کیان تایر/ پرداخت قسطی پاسخگوی مشکلات نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۵۲

به دنبال تجمع صبح روز گذشته بازنشستگان کارخانه کیان تایر مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت، عصر دیروز جلسه‌ای به منظور خاتمه دادن به مشکلات معترضان، در این وزارتخانه تشکیل شد. نمایندگان بازنشستگان کیان تایر در این جلسه، مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال تجمع صبح روز گذشته بازنشستگان کارخانه کیان تایر مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت، عصر دیروز جلسه‌ای به منظور خاتمه دادن به مشکلات معترضان، در این وزارتخانه تشکیل شد.  

در این جلسه «حسن ممتحن» مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان بازنشستگان کیان تایر حضور داشتند. یک نفر از بازنشستگان کیان تایر که در این جلسه حضور داشت، در رابطه با مسائل طرح شده گفت: خواسته اصلی که در این جلسه تکرار کردیم و بر آن مصر هستیم این است که مطالبات ۴۰۰ نفر از بازنشستگان کیان‌تایر باید به صورت یکجا و همراه با دیرکرد آن پرداخت شود و پرداخت قسطی آن هم مطلوب ما نیست.

این بازنشسته کارخانه کیان تایر با اشاره به  وعده‌های عملی نشده هیات حمایت از صنایع که مدیریت کارخانه کیان تایر در دست آن است، گفت: در جلسه روز گذشته همچنین یادآور شدیم که پذیرش قسطی پرداخت شدنِ سنوات بازنشستگی مطلوب ما نبوده است؛ با این حال به علت مشکلاتی که کیان تایر در تامین نقدینگی خود دارد، قسطی پرداخت کردن سنوات را پذیرفتیم؛ اما ۶ ماه است که اقساط خود را که تنها ماهی ۵۰۰ هزار تومان است، دریافت نکرده‌ایم.

نمایندگان بازنشستگان کارخانه کیان تایر در جلسه روز گذشته تاکید کردند؛ اگر قرار بر پرداخت قسطی باشد، پرداخت تمام و کمال طلب ۱۶ میلیاردی سال‌ها به طول می‌انجامد.

این بازنشسته کیان تایر ادامه داد: حرف ما این است که پرداخت ماهی ۵۰۰ هزار تومان را هم فقط وعده می‌دهند و اجرایی نمی‌کنند. 

از قرار معلوم، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان جلسه روز گذشته وعده برگزاری یک جلسه دیگر در روز سه‌شنبه این هفته را داده‌ است که در آن نمایندگان بازنشستگان و هیات حمایت از صنایع که مسئول پرداخت مطالبات بازنشستگان است، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز