خبرگزاری کار ایران

کارگرانِ «بهشت زهرا» پس از دو سال دارای شورا شدند/ یک خانم غساله عضو اصلی شورای کارگری

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۱۷

در روزهای گذشته، پس از دو سال وقفه، انتخابات شورای اسلامی کار در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته پس از دوسال وقفه، کارگران بهشت زهرا توانستند  انتخابات شورای اسلامی کار را برگزار کنند؛ در این انتخابات، هفت نفر از کارگران به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل از میان شانزده کاندیدا انتخاب شدند.

کارگران بهشت زهرا می‌گویند: دوسال پیش، مدیریت قبلی شورای اسلامی کار را منحل کرد؛ از آن زمان تا کنون ما کارگران بهشت زهرا هیچ تشکلی نداشتیم و نمی‌توانستیم از حقوقمان دفاع کنیم.

این کارگران مساعدت و نگاه مثبت مدیریت فعلی بهشت زهرا را در برگزاری انتخابات و متشکل شدن خودشان موثر می‌دانند و می‌گویند: تحت مدیریت جدید توانستیم بعد از دوسال، شورادار شویم.

در انتخابات اخیر، یکی از خانم‌های غساله به نام بهناز قاسمی به عنوان عضو اصلی انتخاب شده‌است؛ بقیه منتخبان از بخش‌های دیگر، از جمله رانندگان و غسال‌ها هستند.

 زنان غساله، انتخابِ یکی از بین خودشان  را اتفاقی مثبت می‌دانند؛ یکی از آنها می‌گوید: برای ما زنانِ بهشت زهرا و به خصوص زنان غسالخانه، این انتخاب، بهترین اتفاقی است که می‌توانست رخ بدهد.

بهشت زهرا، حدود 2700 کارگر دارد که در بخش‌های مختلف این سازمان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز