خبرگزاری کار ایران

در کردستان انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان فنی حرفه‌ای و کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۸۰

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی این استان یک تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش ایلنا،  سید جمیل احمدی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان) از انعقاد تفاهم نامه همکاری کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان کردستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  این استان با هدف ساماندهی و توسعه نیروی کار شاغل در بخش صنعت ساختمان ، ارتقاء کیفیت ساخت‌وساز و ارتقاء مهارت استادکاران و کارگران ساختمانی خبر داد.

وی با اشاره به این که باید ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای براساس تقاضای بازارکار در جامعه باشد گفت : آموزش های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش موثری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های مهارتی براساس تقاضای بازار با هدف کمک به معیشت و اقتصاد خانواده‌های ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی توانسته است گامی موثر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارد.

این مقام مسئول، اهداف کلیدی این تفاهم‌نامه را ایجاد همسویی و هماهنگی برای ارتقاء شغلی و ایمنی کارگران ساختمانی در استان کردستان دانست.

  این تفاهم‌نامه روز گذشته (هجدهم آذر ماه) منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز