خبرگزاری کار ایران

صالح نیک‌بخت در گفت‌وگو با ایلنا؛

برگزاری دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی در روز دوزادهم آبان

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۰۵۶

شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران روز 12 آذرماه برای رسیدگی به پرونده اتهامی ابراهیم مددی، از فعالان صنفی کارگری تشکیل جلسه خواهد داد.

محمد صالح نیک‌بخت، از وکلای دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی از فعالان صنفی کارگری برای روز دوازدهم آذرماه خبر داد.

به گفته این وکیل دادگستری قرار است شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران به پرونده اتهامی موکلش مبنی بر تبانی علیه نظام رسیدگی کند.

وی که در عین حال وکالت داوود رضوی از دیگر فعالان صنفی کارگری را برعهده دارد، یادآور شد: پیش از ایندر احکام قضایی جداگانه‌ای که از سوی  شعبه 26 دادگاه عمومی و انقلاب تهران در سال‌های 94 و 95 صادر شده بود، آقایان رضوی و مددی به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بودند که با درخواست اعتراض آنها وظیفه رسیدگی مجدد  به شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران محول شد.

نیک بخت گفت: در همین رابطه حدود دو هفته قبل دادگاه تجدید نظر آقای رضوی برگزار شد که هنوز رای آن صادر نشده است و در ادامه آن قرار است برای روز 12 آذرماه نیز به پرونده آقای مددی در همین شعبه رسیدگی شود.

وی گفت: با توجه به ماهیت صنفی و غیر مجرمانه فعالیت‌های موکلانم امیدواریم که در دادگاه تجدید نظر، حکم دادگاه بدوی نقض شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز