خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارکنان داروخانه‌های کرمانشاه:

دارو و کمک‌های نقدی برای زلزله‌زدگان فراهم می‌کنیم/ راهی منطقه سرپل‌ذهاب و کرند هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۰۵

برهان آرش گفت: انجمن صنفی کارکنان داروخانه‌های کرمانشاه از اعضای خود خواسته‌است برای زلزله زدگان، کمک‌های نقدی و دارویی فراهم کنند.

برهان آرش (رئیس انجمن صنفی کارکنان داروخانه‌های کرمانشاه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با اوضاع منطقه زلزله‌زده کرمانشاه گفت: تا آنجا که اطلاع دارم کارگران کرمانشاه تلفات جانی نداشته‌اند؛ اما پیگیر کمک‌رسانی هستیم.

وی افزود: با صدور اطلاعیه ای از همه اعضای انجمن خواسته‌ایم که کمک‌های نقدی و غیر نقدی را تا ساعت یک بعداز ظهر امروز تحویل انجمن صنفی بدهند.

آرش با بیان این که یک اتوموبیل امداد تهیه‌کرده‌ایم؛ افزود: امروز بعدازظهر کمک‌های جمع شده را توسط اتوموبیل به سرپل ذهاب، کرند و ثلاث باباجانی می‌بریم و در آنجا به مراکز قابل اعتماد مثل هلال احمر تحویل خواهیم داد.

این فعال صنفی در ادامه گفت: قرار است داروخانه‌های کرمانشاه دارو و ابزار پزشکی از قبیل باند و گاز، داروهای مسکن و آمپول های لازم را در اختیار انجمن صنفی قرار دهند تا همراه کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق آسیب‌دیده اعزام شود.

آرش در پایان تاکید کرد: کارگران استان کرمانشاه با همبستگی کامل از آسیب‌دیدگان حمایت خواهند کرد و به وظیفه انسانی و ملی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز