خبرگزاری کار ایران

در نامه شورای عالی هماهنگی تشکل‌های صنفی مطرح شد:

دولت به رویه کنونی برای اداره سازمان تامین اجتماعی ادامه دهد/ مطالبات بیمه شدگان فراموش نشود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۲۸

اعضای شورای عالی هماهنگی تشکل‌های صنفی کشور در اقدامی مشترک با امضاء نامه‌‌ای از رئیس‌جمهور خواستند تا در ادامه رویکری که از سال 92 برای اداره سازمان تامین اجتماعی اتخاذ شده است، پیگیر مطالبات صنفی جامعه 42 میلیون نفری خانواده بیمه شدگان این سازمان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای عالی هماهنگی تشکل‌های صنفی کشور در اقدامی مشترک با امضاء نامه‌‌ای از رئیس‌جمهور خواستند تا در ادامه رویکری که از سال 92 توسط دولت برای اداره سازمان تامین اجتماعی اتخاذ شده است، پیگیر مطالبات صنفی جامعه 42 میلیون نفری خانواده بیمه شدگان این سازمان باشند.

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان تهران، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران، کنفدراسیون صنعت ایران، اتاق اصناف ایران، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی استان تهران از جمله تشکل‌های صنفی کارفرمایی و کارگری هستند که این نامه مشترک را امضا کرده‌اند.

نویسندگان و امضاکنندگان این نامه در ابتدای بابت اقداماتی که در چهار سال گذشته از سوی رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد رسیدگی به شرایط بحرانی سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است، مراتب قدردانی خود را اعلام کرده و در ادامه در مقام فراگیرترین نهادهای صنفی که اعضای آنها با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط قرار دارد، مطالبات را مطرح کردند.

توجه دولت به اجرای قانون برنامه ششم توسعه در خصوص بازپرداخت مطالبات معوقه سازمان تامین اجتماعی، احیاء مناسبات سه‌جانبه‌گرایی در اداره سازمان تامین اجتماعی، امانتداری مدیران منصوب دولتی در رسیدگی به امور مختلف سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن و توجه به ماهیت حق‌الناس بودن و غیر دولتی اموال سازمان تامین اجتماعی در مقام یک صندوق بین‌النسلی از جمله مطالبات مطرح شده از سوی شورای عالی هماهنگی تشکل‌های صنفی کشور است.

در خاتمه این نامه نیز آمده بر دنبال کردن رویه صحیحی که از سال 92 تاکنون برای پیگیری مطالبات بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی اتخاذ شده، تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز