خبرگزاری کار ایران

با حکم علی ربیعی؛

رییس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۴۳

سلیمان پاک سرشت به عنوان رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و سازگارنژاد به عنوان دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر تغییر رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با احکام جداگانه دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر "سلیمان پاک سرشت" به عنوان رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مهندس سازگارنژاد به عنوان دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

روزبه کردونی با اشاره به اینکه دکتر پاک سرشت عضو هیات علمی دانشگاه است، اظهار کرد: رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای متولد پیرانشهر بوده و سابقه همکاری با دفتر هیات دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد.

وی تصریح کرد: دکتر پاک سرشت مجری پروژه ارزیابی و تحلیل مداخله در چالش‌های حاکمیتی آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بوده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: رییس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای به مسائل منطقه‌ای در حوزه فنی و حرفه‌ای، مسائل، چالش‌ها و راهبردهای این حوزه اشراف دارند و تمرکز مطالعات سیاستی ایشان در خصوص "تغییرات بازار کسب و کار و فنی و حرفه‌ای آینده" بوده است.

کردونی در ادامه با اشاره به اینکه سازگارنژاد رئیس سابق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز در سمت دستیار و مشاور وزیر رفاه بویژه در شورای راهبردی در کنار مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای حضور خواهند داشت، اعلام کرد: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید فنی و حرفه‌ای در هفته جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز