خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

نگاه‌های سوء متوجه سازمان تامین اجتماعی‌ شده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۵۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری معتقد است امروز شرایط سخت و دشواری برای تامین اجتماعی به ویژه اموال این سازمان است و نگاه سوئی به اموال این سازمان وجود دارد و ما باید حساس‌تر و تیزبینانه‌تر به این اموال نگاه کنیم و همه اوضاع سازمان را رصد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) که صبح امروز به عنوان یکی سخنرانان مراسم پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری بگیران در پارک ولایت تهران حضور داشت، گفت: استمرار فعالیت نوربخش در مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های این سازمان تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: امروز شرایط سخت و دشواری برای تامین اجتماعی به ویژه اموال این سازمان است و نگاه سوئی به اموال این سازمان وجود دارد و ما باید حساس‌تر و تیزبینانه‌تر به این اموال نگاه کنیم و همه اوضاع سازمان را رصد کنیم.

وی اضافه کرد: نغمه‌هایی به گوش می‌رسد که دلخراش است و اینکه می‌گویند همه منابع تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت به کار گرفته شود؛ حرف خلاف قانون و بی‌اساس است.

صادقی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت کمک نکرده است درست نیست؛ گفت: در مجموع ٩ هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان به صورت مستقیم به طرح تحول سلامت کمک شده است و هشت هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان نیز در مراکز درمانی این سازمان خدمات ارائه شده است. چگونه می‌گویند تامین اجتماعی به این طرح کمک نمی‌کند؟

وی افزود: اگر امروز حوزه اقتصادی تامین اجتماعی دچار فعل و انفعلالاتی شده و البته از نظر ما این حوزه هنوز هم در شرایط خوبی قرار دارد؛ به خاطر دست‌اندازی به تامین اجتماعی در دولت‌های پیشین بوده است.

صادقی اظهار کرد: اگر در مقابل دست‌اندازی به تامین اجتماعی قرار نگیریم، بعدها برای دریافت حقوق‌مان با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز