خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت توانیر در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۳۹

در پی انتشار خبری در خصوص تجمع گروهی از کارگران اپراتور پست‌های فشار قوی برق (کلاه‌زردها) که صبح امروز در مقابل وزارت نیرو برپا شد، شرکت توانیر توضیحاتی را در راستای تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار خبری در خصوص تجمع گروهی از کارگران اپراتور پست‌های فشار قوی برق (کلاه‌زردها) که صبح امروز در مقابل وزارت نیرو برپا شد، شرکت توانیر توضیحاتی را در راستای تنویر افکار عمومی منتشر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

پیرو انتشار خبری با عنوان «وزارت نیرو در تعیین تکلیف کلاه زردها تعلل نکند / مجوز دائمی شدن صادر شد؛ اما همکاری نکردند» در مورخ 27 مردادماه 96 توسط آن رسانه، به اطلاع می‌رساند:

وزارت نیرو و شرکت توانیر با درک شرایط، موضوع همکاران شاغل در پست‌های فشار قوی، را در اولویت قرار داده و از مدت‌ها پیش در حال پیگیری برای حل مشکل این گروه از شاغلان هستند و در این خصوص جلسات متعددی با سازمان امور استخدامی کشور برای تعیین مسیر قانونی مناسب جهت حفظ حقوق این گروه برگزار شده است.

بر این اساس پیگیری‌ها و تلاش‌های دو طرف برای طی مسیر قانونی تا مشخص شدن تکلیف همه همکاران شاغل در پست‌های فشار قوی و اطمینان از عدم تضییع حقوق شاغلان در این بخش ادامه خواهد داشت.

از این رو خواهشمند است دستور فرمایید حسب قانون مطبوعات، در جهت تنویر افکار عمومی، توضیح ارسالی در آن رسانه وزین منتشر گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز