خبرگزاری کار ایران

نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی:

نابرابری‌ها در وزارت نیرو ظالمانه است/ خواستار تبدیل قرارداد هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۳۴۴

جمعی از نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی در نامه ای خطاب به مقامات استانی خواستار رسیدگی به نابرابری در پرداخت‌های کارکنان رسمی و شرکتی توزیع برق شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس این استان و مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی، خواستار رسیدگی به اوضاع نابسامان شغای خود شدند.

در این نامه که متن کامل آن در زیر آمده، این کارکنان خواستار  تبدیل قرارداد و رفع تبعیض در پرداخت‌ها شده‌اند.

به استحضار می رساند ما نیروهای شرکتی شرکت توزیع برق خراسان شمالی، به دلیل نبود نیروی انسانی کافی و نبود امکانات، در سالیان متمادی و متوالی فشار های زیادی را در ادارت برق متحمل شده ایم. اما آنچه برای ما ظالمانه تر است نابرابری حقوق، مزایا و پاداش های کاری، مابین نیروهای رسمی و نیروهای شرکتی است. برای ما سئوال است اگر وزارت نیرو و شرکت توزیع برق دارای کمبود منابع مالی هستند چگونه است جهت نیروهای رسمی، برای مدت کار برابر و در یک محیط یکسان، سه برابر نیروهای شرکتی حقوق در نظر گرفته می شود؟! لذا بدینوسیله و در این فرصت که مسئله حقوق های نامتعارف ونابرابر برای عموم آشکار شده است، در راستای مطالبه برابری، که پیشینه ای تاریخ و اسلامی و قانونی دارد، از آن مقامات گرامی درخواست های ذیل را تقاضا داریم:

_ فارغ از نوع قرارداد، یکسان سازی نسبی حقوق، مزایا و پاداش ها بسته به سمت و مدرک تحصیلی برای کارکنان

_ حذف شرکت های واسطه ای و تبدیل وضعیت (تبدیل قرارداد) نیروهای تامین نیروی شرکتی به قرارداد مستقیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز