خبرگزاری کار ایران

از سوی جمعی از نمایندگان مجلس عنوان شد:

رسیدگی دولت به مطالبات اپراتورهای پست‌های فشارقوی برق

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۹۷۰

جمعی از نمایندگان مجلس با امضای طوماری خطاب به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار رسیدگی به مطالبات اپراتورهای پست های فشار قوی برق و مشخص شدن وضعیت استخدامی آنها شدند.

به گزارش ایلنا، جمعی از نمایندگان مجلس با امضای طوماری خطاب به محمد باقر نوبخت،  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خواستار رسیدگی به مطالبات کارگران پست های فشار قوی برق شدند.

در این نامه که به امضای چند تن از نمایندگان مجلس رسیده از پیمانی بودن، عدم امکان ارتقاء شغلی و  محرومیت از کلیه مزایای حقوقی و رفاهی به عنوان مشکلات این اپراتورها نام برده شده و آمده است:  باتوجه به تخصصی و حاکمیتی بودن کار در شبکه‌های انتقال نیروی برق، طبق اصل 44 قانون اساسی بند (ج) ردیف (5)، شبکه‌های انتقال برق از خصوصی‌سازی مستثنی شده‌اند.

در ادامه این نامه آمده است:  با توجه به موافقت نمودن وزارت نیرو با جذب نامبردگان و همچنین جلسات متعدد در کمیسیون‌های انرژی و اجتماعی در راستای یکسان‌سازی حقوق و مزایای نامبردگان با نیروهای رسمی و پیمانی و نیز باتوجه به درخواست وزارت نیرو طی نامه به شماره 530/48585/94 مورخ 13/11/94 از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در رابطه با تخصیص قرارداد  کارگری دائم برای نامبردگان، موضوع در شورای عالی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دستور کار قرار گیرد و نتیجه به اطلاع نمایندگان مجلس برسد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز