خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد خبر داد؛

بازگشت به کار ۷۵ کارگر دیگر نساجی بروجرد/تاکنون ۳۵۶ کارگر اخراجی بازگشت به کار شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۳۶

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد از بازگشت به کار ۷۵ کارگر اخراجی نساجی بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، «عبدالعلی گیوه کی» با اعلام این خبر گفته است: بیست ونهم اسفند ماه سال ۹۴ همه ۴۵۶ کارگر کارخانه نساجی بروجرد با تعطیلی  این واحد نساجی از کار بیکار شده بودند که خوشبختانه با همت کارگران و همراهی مسئولان این واحد مجددا راه‌اندازی شد و کارگران به مرور به کارشان بازمی‌گردند.

او با بیان اینکه اخیرا ۷۵ کارگر دیگر این کارخانه به محل کار سابق خود بازگشته‌اند، در ادامه افزود: مجموع کارگرانی که به نساجی بروجرد بازگشته‌اند تا به امروز به ۳۵۶ نفر می‌رسد و مابقی نیز که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند به مرور دعوت به کار می‌شوند.

به گفته گیوه‌کی؛ خریداری ماشین‌‌آلات و راه‌اندازی خطوط تولید جدید موجب شد تا این واحد صنعتی مانند گذشته به عنوان یک واحد مطرح در صنعت نساجی با افزایش توان تولید داخلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام بردارد.

طبق اظهارات وی؛ در حال حاضر روزانه ۴۰ هزارمتر پارچه در این کارخانه تولید می‌شود که با بازگشت به کار این نیروها، پیش‌بینی می‌شود به ۶۰ هزار متر در روز افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز