خبرگزاری کار ایران

حمایت کارگران خودروسازی‌ها از علی ربیعی؛

احترام به قدرت چانه‌زنی کارگران

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۷۵

اتحادیه صنعت کارگران خودروسازی‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با رای اعتماد خود به علی ربیعی شرایط مطلوب جامعه کارگری را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، اتحادیه کارگران صنعت خودروی کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا در راستای برآورده سازی مطالبات کارگران شاغل در این صنعت، از حضور مجدد علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه دوازدهم حمایت کند.

این اتحادیه صنفی در خصوص مطالبات کارگران شاغل در صنعت خودروی کشور از وزارت تعاون، ، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم، اعلام کرد: یکی از مطالبات کارگران خودورسازی‌ها از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که پاداش کارگران از افزایش بهره وری پرداخت شود چرا که هم اکنون کارخانه‌های خودروسازی و  قطعه سازی به صورت سه شیفته کار می کنند و وضعیت تولید مطلوبی دارند.

اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی عقیده دارد: علی ربیعی وزیر کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که خود پیش از انقلاب اسلامی کارگر تکنسین کارخانه های خودروساز کشور بوده است می تواند با شناختی که از نوع  تعاملات کارگران و کارفرمایان دارد این مشکلات را شناسایی و برطرف کند.

این تشکل کارگری همچنین با یادآوری اینکه  در چهار سال گذشته دستمزد از تورم پیشی گرفته است، اضافه کرده است:  وزارت کار در چهار سال گذشته اهتمام ویژه ای در جهت افزایش اختیارت تشکل های کارگری داشته است.

اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی در پایان با بیان اینکه کارگران غالب کارگران شاغل در این حرفه در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر حامی حسن روحانی بوده اند، تاکید دارند: قطعا انتصاب مجدد آقای ربیعی در این سمت ثمر بخش است و رئیس جمهوری نیز با در نظر گرفتن این امر وی را به مجلس شورای اسلامی معرفی نموده است از این رو از نمایندگان مجلس می خواهیم که با اکثریت قاطع آرا حمایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز