خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

قراردادهای کار در ایران فاقد سقف زمانی هستند/اثر گذاری امنیت شغلی بر بهره‌وری در محیط کار

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۰۷

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: سقف زمانی در برخی از کشور‌ها دو تا پنج سال و برخی کشور‌ها تا ۱۰ سال برای قراردادهای کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مشیریان در نشست تخصصی بررسی امنیت شغلی در قراردادهای کار گفت: هم اکنون در برخی از کشور‌ها بحث زمانی در برخی از کشور‌ها دو تا پنج سال و برخی کشور‌ها تا ۱۰ سال برای قراردادهای کار است.

وی افزود: متاسفانه در ایران سقف زمانی در قراردادهای کار در ایران وجود ندارد.

مشیریان با بیان اینکه در بحث امنیت شغلی و امنیت سرمایه‌گذاری باید به یک نقطه مشترک برسیم، گفت: نبود امنیت شغلی می‌تواند روی بهره‌وری در محیط کار تاثیر داشته باشد.

معاون روابط کار و تنظیم مقررات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یادآوری اینکه نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر برای تولید و اشتغال هستیم، افزود: بازار کار باید انعطاف‌پذیر باشد درحالیکه هم اکنون بیش از۹۰ درصد قراردادهای کار موقت هستند.

مشیریان در پایان گفت: در صورتی که به نقطه تعادلی در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری و قراردادهای کار برسیم می‌توانیم بگوییم که به انعطاف‌پذیری در بازار کار دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز