خبرگزاری کار ایران

کارخانه روغن نباتی جهان با ۱۲۵ کارگر فعالیت خود را از سر گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۵۰

به گفته کارگران کارخانه روغن نباتی جهان، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا سه هفته‌ای، از صبح روزشنبه (هفتم مردادماه) از سرگرفته شده است.

تعدادی از کارگران کارخانه روغن نباتی جهان با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: پس از حدود سه هفته توقف فعالیت‌های خط تولید، امروز سومین روزی است که مشغول کارند.

این کارگران یادآور شدند: فعالیت تولیدی کارخانه «روغن نباتی جهان» از روز ۱۸ تیر ماه متوقف و در تمام این مدت جمعیت ۱۲۵ نفری کارگران این واحد صنعتی از حضور در محل کار خود منع شده بودند.

آن‌ها می‌گویند: چندین سال است این کارخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را از سر گرفته است و هم اکنون حدود ۱۲۵کارگر  در این کارخانه مشغول کارند.

این کارگران با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه آنها مشکل مسئله معوقات مزدی و بیمه‌ای است، افزودند: باتوجه به بازگشایی کارخانه امیدواریم که این مسئله نیز مرتفع شود.

از قرار معلوم این کارگران از سال گذشته تاکنون نزدیک به شش ماه مطالبات مزدی طلبکارند و در عین حال تا همین چندی پیش به دلیل آنچه که مطالبات پرداخت نشده سازمان تامین اجتماعی عنوان شده بود برای استفاده از خدمات این سازمان با مشکلاتی روبرو بودند که این مسئله در نتیجه مذاکرات کارفرما با سازمان تامین اجتماعی مرتفع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز