خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۲۰۰ هزار صیاد به‌صورت یک‌پارچه بیمه می‌شوند/پیشنهاد طرح‌هایی برای اشتغال صیادان فصلی شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۳۱

بیش از ۲۰۰ هزار صیاد که در کشور مشغول به کار هستند از نیمه دوم سال جاری به صورت یک‌پارچه تحت خدمات بیمه‌ای قرار خواهند گرفت.

عبدالله تندرو (مدیرکل اتحادیه صیادان کشور) به خبرنگار ایلنا گفت: صیادان کشور در زمینه بیمه بدنه‌ی شناورها، بیمه تکمیلی درمانی، بیمه حوادث و ... به زودی به صورت یک‌پارچه و با نرخ پایین‌تر مشمول بیمه قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: به دلیل آگاهی پایین صیادان در مورد قوانین بیمه‌ای، از سوی اتحادیه صیادان یک مشاور بیمه‌ای استخدام و مستقر شده تا به امور جاری صیادان رسیدگی کند.

مدیرکل اتحادیه صیادان افزود: در ایران بیش از ۲۰۰ هزار صیاد مشغول به کار هستند که در قالب این طرح همگی آنها بیمه خواهند شد. از نیمه دوم سال جاری نیز با سفرهای استانی؛ صیادان را به سازمان بیمه معرفی خواهیم کرد.

وی در مورد صیادان شمال کشور که تنها شش ماه از سال ماهیگیری می‌کنند نیز گفت: پیشنهاداتی به سازمان شیلات خواهیم داد تا با در اختیار قرار دادن امکانات لازم؛ زمینه پرورش آبزیان را برای آنها فراهم کند تا این صیادان هم بتوانند در تمام طول سال از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز