خبرگزاری کار ایران

روز پنجشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد؛

دومین نشست دبیران اجرایی خانه‌های کارگر در سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۳۸

دومین نشست دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور در سال ۹۶ روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه در محل تشکیلات خانه کارگر اصفهان برگزار می‌شود.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر با اعلام این خبر گفت: در این نشست یک روز به بازخوانی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرداخته خواهد شد و گزارش‌های استانها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این جلسه مباحث مربوط به حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در دولت دوازدهم نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت و در این رابطه انتظارات بخش کارگری از دولت دوازدهم دارد به همراه با پیشنهادات مطرح شده خواهند شد که امیدوارم مورد توجه حوزه اقتصاد و اشتغال دولت دوازدهم قرار گیرد.

معاونت امور استان‌های تشکیلات خانه کارگر افزود: همچنین در این جلسه به وضعیت صندوقهای بیمه ای در شرایط کنونی خواهیم پرداخت.

صادقی افزود: در حوزه درون سازمانی خانه کارگر نیز به موضوع سطح بندی کردن شعب در حوزه هایی مانند مالی، عضوگیری، تبلیغات و خدمات دهی به اعضاء نیز پرداخته خواهد شد.

وی گفت: موضوع وضعیت واحدهای دارای بحران و چرایی تأخیر در حقوق کارگران شاغل این واحدها از دغدغه های مطرح در این نشست خواهد بود.

معاون دبیرکل خانه کارگر همچنین در خصوص معوقه فروردین سال ۹۶ بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفتند قطعاً یکی از موضوعات دستور کار پنجشنبه دبیران شعب خانه کارگر چرایی تأخیر در پرداخت معوقه افزایش حقوق فروردین سال ۹۶ بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز