خبرگزاری کار ایران

کارگران خباز خطاب به فرماندار مریوان:

هنوز با دستمزد سال ۹۳ کار می‌کنیم/امتیاز نانوایی را به واجدان شرایط بدهید

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۴۰

انجمن صنفی کارگران خباز مریوان و سروآباد در نامه‌ای خطاب به فرماندار این شهر از شرایط موجود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن صنفی کارگران خباز شهرستان‌های مریوان و سروآباد در نامه‌ای خطاب به فرماندار این شهر از وضعیت موجود و واگذاری امتیاز نانوایی به افرادی که واجد شرایط نیستند، انتقاد کرد.

در بخشی از این نامه آمده‌است: احتراماً به استحضار می‌رساند کارگران خباز شهرستان مریوان ازجمله زحمت‌کش‌ترین و ضعیف‌ترین طبقه در جامعه هستند که همواره مورد تبعیض و حق‌کشی ازسوی مسئولین طی چند سال گذشته و حالا قرار گرفته‌اند. همانگونه که اطلاع دارید در مورخ ۹/۳/۹۶ کمیسیون آرد و نان شهرستان مریوان و با حضور نماینده شخص جنابعالی در اداره صنعت و معدن برگزار شد و پرونده متقاضیان نانوایی و کارگران مظلوم نانوایی که سال‌ها به امید اینکه روزی صاحب امتیاز نانوایی شوند با حداقل دستمزد کار کرده‌اند بررسی گردید و تصمیم کل اعضا بر این بود که اگر قرار است نانوایی جدید دایر گردید باید به افراد واجد شرایط و کارگران مظلوم نانوایی واگذار شود.

در ادامه نامه ضمن انتقاد از عدم پایبندی مقامات به تعهدات مورد توافق، از پایین بودن دستمزد کارگران خباز انتقاد شده و آمده است که کارگران خباز همچنان با دستمزد سال ۹۳ کار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز