خبرگزاری کار ایران

فراهم شدن امکان چاپ گواهی خرید برگه سهام بیمه ملت از ابتدای هفته آینده

کد خبر : ۴۶۳۵۰۸

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان چاپ گواهی خرید برگه سهام بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری از ابتدای هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا ، محمود طهماسبی درباره دریافت گواهی خرید برگه سهام بیمه ملت گفت: بازنشستگان کشوری عزیز که در این طرح ثبت نام کرده اند، می توانند از ابتدای هفته آینده، با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir نسبت به چاپ گواهی خرید برگه سهام بیمه ملت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ماهانه مبلغ ۲۰ هزار تومان از حقوق بازنشستگان کشوری ثبت نام کننده بابت اقساط این طرح کسر می شود، گفت: تمامی سود و افزایش سرمایه این سهام به حساب بازنشستگانی که ثبت نام کردند و این برگه را در اختیار دارند، منظور می شود، اما تا زمان تسویه کامل اقساط که ۳۶ ماه است، این سهام در وثیقه صندوق بازنشستگی کشوری باقی می ماند.

طهماسبی اظهار داشت: پس از اتمام پرداخت اقساط ۳۶ ماهه، برگه سهام آزاد شده و از آن پس بازنشستگان برای فروش، انتقال، نگهداری یا افزایش سرمایه سهام بیمه ملت خود، اختیار کامل را خواهند داشت.

وی یادآور شد: محدودیت زمانی برای چاپ برگه گواهی خرید سهام بیمه ملت از سایت صندوق بازنشستگی کشوری وجود ندارد.

مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اظهار داشت: برای رفاه حال هرچه بیشتر بازنشستگان کشوری عزیز و برای آن دسته از بازنشستگانی که امکان چاپ برگه سهام خود را نداشته باشند، می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب بیمه ملت که از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری اسامی آن ها اعلام می شود، نسبت به چاپ گواهی خرید برگه سهام اقدام کرده و آن را دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز