خبرگزاری کار ایران

تولید در کارخانه روغن«گلناز» از سر گرفته شد

کد خبر : ۴۲۹۲۶۳

فعالیت تولیدی کارخانه روغن « گلناز» که از چهارشنبه هفته گدشته به صورت موقت متوقف شده بود، روز شنبه هفته جاری از سر گرفته شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا  کارگران این کارخانه با اعلام این خبر به سایر رسانه ها گفته اند: بعد از  گذشت  سه  روز از اعلام توقف فعالیت  کارخانه « روغن گلناز»، سرانجام این واحد صنعتی بر اساس صورت جلسه ای که بین نمایند گان کارگری با کارفرما  منعقد شده فعالیت  خود را  با  هزار کارگر از سرگرفته است.

کارگر روغن نباتی گلناز که  دست کم در سه ماه گذشته دستمزد دریافت نکرده‌اند  می گویند مشکلات این کارخانه به سبب شرایط نامناسب تولید از مدتها قبل بحرانی شده بود امااخیرا طی توافقی که بین کارگران ویکی از مدیران ارشد کارخانه روغن نباتی گلناز صورت گرفته است  کارگران با  قبول شرایط  تولید ازروزشنبه مشغول کار شده اند.

به گفته کارگران  در جلسه مذکور کارفرما مکلف شده به ازای فعالیت تولیدی کارگران در کارخانه  بر اسا س  زمان بندی های مشخص شده بصورت هفتگی  بلافاصله بعد از فروش  محصولات تولید شده بصورت  مطالبات معوقه کارگران را  همراه با دستمزد ماهانه پرداخت کند.

 گفتنی است شماری از کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز صبح روز چهارشنبه 24( شهریور ماه) در اعتراض به وضعیت نامعلوم شغلی و بلاتکلیفی در دریافت مطالبات معوقه خود مقابل ساختمان استانداری کرمان تجمع کرده بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز