خبرگزاری کار ایران

راستی در نشست‌خبری تشریح کرد:

آخرین آمار واحدهای تولیدی فعال در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۳۲۴

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی آخرین آمار واحدهای تولیدی فعال در استان آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، غلامعلی راستی پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری خود گفته است: طبق آخرین پایشی که سال 93 انجام شده استان آذربایجان‌شرقی حدود 9 هزار و 800 واحد تولیدی فعال داشت اما در پایش امسال تعداد این واحدها به 4 هزار و 800 واحد کاهش یافته که بیش از 4 هزار و 500 واحد آن مربوط به واحدها و صنایع کوچک و خرد می‌شود.

وی افزود: سال‌جاری 16 هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت اختصاص داده شده که حدود 700میلیارد آن به آذربایجان‌شرقی تخصیص داده شده است.

 راستی اضافه کرد: بیش از 90 درصد سرمایه‌گذاری صنعتی استان ما مربوط به بخش‌خصوصی است که این امر عمده‌ترین دلیل برای در امان ماندن واحدهای تولیدی محسوب می‌شود.

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در پایان با اشاره به رکورددار بودن استان آذربایحان‌شرقی در بخش صنعت‌ومعدن تصریح کرد: حدود 6 هزار و 600 واحد معدنی، 8/2میلیون تن ذخیره مواد معدنی در استان وجود دارد که آذربایجان‌شرقی در بخش ذخیره‌معدنی، رتبه‌ اول کشور را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز