خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری مرند دست کم سه ماه معوقات مزدی دارند

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۰۳۹

پرداخت دستمزد بیش از 350 کارگر شهرداری مرند در استان آذربایجان شرقی دست کم سه ماه به تاخیر افتاده است.

منابع کارگری ایلنا در شهرداری مرند گزارش دادند، این کارگران که در شهرداری مرند و سازمان‌های وابسته به آن  به صورت رسمی وقرار دادی مشغول کارند؛ دست کم سه ماه حقوق معوقه طلب دارند.

کارگران با بیان اینکه مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است افزودند: با تغییر شهردار که در ماهای پایانی سال گذشته انجام شده باز هم کارگران با مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجه اند.

بر پایه این اطلاعات، سال گذشته شهردار سابق   به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر مرند به اتهام انجام  جرائم مالی  دستگیر وعزل از کارشده اند.

به ادعای آن‌ها، علاوه بر به تاخیر افتادن کارگران رسمی وقرار دادی  تحت مسئولیت شهرداری مرند تعداد حدود 500 کارگر نیز به صورت پیمانی در شهرداری کار می کنند که مسئولان شرکتهای پیمانکاری به بهانه پرداخت نشدن  به موقع صورت وضعیت‌های مالی امکان به موقع پرداخت حقوق کارگران را ندارند.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد بوجود آمده باعث نگرانی شده وآنان نیازمند دریافت همه معوقات حقوقی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز