خبرگزاری کار ایران

صبح امروز (۳۱ مرداد ماه) انجام شد:

تجمع کارگران فولاد البرز در اعتراض به معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۰۹

جمعی از کارگران کارخانه فولاد البرز در اعتراض به عدم دریافت بیش از 7 ماه حقوق وعیدی وپاداش، صبح از امروز یکشنبه(31مرداد ماه ) دست از کار کشیده ودر محوطه کارخانه تجمع کرده‌اند.

تعدادی از این کارگران در تماس‌های جداگانه با اعلام این خبر به ایلنا گفتند تجمع کنندگان که جدا از 7 ماه مزد معوقه بابت عیدی وپاداش سال 94 نیز طلبکارند؛ خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

کارگران  همچنین درباره معوقات بیمه‌ای  خود گفتند: علاوه بر مزد معوقه،حدود 16 ماه است حق بیمه آنها به تامین اجتماعی پرداخت نشده و برای همین از شروع سال جاری تاکنون دفترچه‌های بیمه آنها تمدید نشده است.

کارگران فولاد البرز در ادامه تاکید دارند که در حال حاضر کارفرما مشکلی از بابت فروش تولیدات کارخانه ندارد اما  با این حال هنوز نسبت به پرداخت مطلبات نیروهای قراردادی و پیمانکاری شرکت اقدامی نمی کنند.

به ادعای کارگران این واحد تولید کننده آهن ومیلگرد در شهرستان تاکستان  در جریان تجمع امروز کارگران  ،کارفرما کارگران معترض را تهدید به اخراج کرده است.

به گفته آنها کارفرما امروز گفته است کارگرانی که تمایل دارند از فرداد دوشنبه به همکاری خود در کارخانه ادامه دهند باید تعهد کتب بدهند که دیگر نسبت به وضعیت موجود معترض نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز