خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برای دمیدن روح امید در جامعه به خبر نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۹۹

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار در پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در این پیام آمده است : دنیای ما روز به روز پیچیده‌تر می‌شود، نادانسته‌های ما از این جهان افزایش می‌یابند، تصمیم‌گیری به طرز فزاینده‌ای سخت‌تر می‌شود و برای غلبه کردن بر همه پیچیدگی‌ها، نادانستگی‌ها و سختی‌ها، به خبر نیازمندیم.

 ما برای تضمین امنیت مردم و سرزمین‌مان، برای تضمین رفاه‌ شهروندان، برای صیانت از مردم‌سالاری دینی، برای شنیدن صدای‌های ناشنیده، برای واقف شدن بر پستوهای فساد، برای واقف شدن بر توانمندی‌ها و دمیدن روح امید در جامعه، برای روشن شدن اذهان و بسیج همگان برای غلبه کردن بر مهم‌ترین مشکلات بدخیم و بغرنج، برای آن‌که همه مردم احساس کنند خانه‌ای به گستره ایران از آن ایشان است و برای آن‌که از پس زندگی و تعالی در دنیایی پر از ضرورت اخذ تصمیم‌های دشوار برآییم به خبر نیازمندیم.

در ادامه این پیام آمده است: ما برای تضمین منافع ملی به خبر نیازمندیم. خبرنگاران خود را وقف برآوردن همه این نیازمندی‌های جامعه ایران امروز ساخته‌اند. خبرنگاران آگاهانه، مجدانه و صبورانه، از سر شوق و تعهد به مردم، میهن و میراثی که از آن بوی شهیدان و از جمله شهیدان خبرنگار به مشام می‌رسد، می‌کوشند تا همگان از بی‌خبری درآیند و صاحب‌خبر شوند و صاحب‌خبر شدن آغاز شهروندی مسئولانه و زیست متعهدانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز