خبرگزاری کار ایران

ادامه تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی کارگران ستاره خلیج فارس/ هیچ وعده‌ای در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۸۶۹

دستمزد بیش از هزار کارگر پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس در سال جدید پرداخت نشده است. کارگران می‌گویند هیچ وعده ای در مورد زمان پرداخت، داده نشده‌است.

جمعی از کارگران پیمانکاری پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس در تماس با ایلنا از ادامه مطالبات مزدی خود خبردادند.

به گفته این کارگران دستمزد بیش از هزار کارگر پیمانکاری این پالایشگاه در سال جدید پرداخت نشده و این کارگران 4 ماه معوقات مزدی دارند.

از قرار معلوم در مورد زمان پرداخت این مطالبات هیچ وعده‌ای به کارگران داده نشده است.

کارگران ساختار سلسله مراتبی شرکت‌های پیمانکاری را دلیل بروز این مشکلات می‌دانند و می‌گویند: تا 4 و 5 سطح شرکت‌های پیمانکاری داریم که اوضاع شغلی و معیشتی کارگران شاغل در شرکت های پیمانکاری جزء بسیار وخیم است.

به گفته کارگران، مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری جزء به مدیران رده‌های بالاتر وخامت اوضاع را گزارش کرده‌اند اما تا کنون هیچ اقدامی در جهت پرداخت مطالبات کارگران انجام نشده است.

کارگران می‌گویند به حدی درگیر مشکلات معیشتی هستیم که هیچ انگیزه‌ای برای ادامه کار و گرداندن چرخ‌های تولید نداریم و در حال حاضر بلاتکلیف و مستاصل هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز