خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن 100 کارگر دیگر به جمع بستانکاران پیمانکار عسلویه/ خلف وعده کارفرما ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۵۰۹

به تعداد کارگران پیمانکاری که فاز 19 عسلویه بابت بدحسابی کارفرما هنوز طلبکار هستند نزدیک به 100 کارگر دیگر افزوده شد.

براساس این خبر که توسط فعالان صنفی کارگری منطقه عسلویه در اختیار ایلنا قرار گرفته، در حال حاضر شمار کارگرانی که هنوز بابت مطالبات مزدی خود از پیمانکار فاز 19 بستانکارند تا نزدیک به 200 نفر افزایش یافته است.

به گفته منابع ایلنا کارگران مورد نظر که به عنوان رنگ‌کار مشغول فعالیت هستند مانند دیگر همکاران خود بابت معوقات بهمن و اسفند سال94 و نیز عیدی پایان سال طلبکارند.

این وضعیت در حالی است که بیشتر کارگران طلبکار گروه نخست هنوز موفق به تسویه حساب نشده‌اند و به صورت مشخص وعده‌ای که پیشتر از سوی کارفرمای آنها  در خصوص پرداخت شدن مطالباتشان تا روز چهارشنبه (اول اردیبهشت ماه) داده شده بود، همچنان برآورده نشده است.

لازم به یادآوری است، این کارگران که به مشاغل همچون جوشکاری، مونتاژکاری، ساپورت،فورمن رنگ و کمکی اشتغال داشتند که از واپسین روزهای سال گذشته اعتراضات خود را آغاز کرده و تا هفته اخیر نیز ادامه دادند.

در این خصوص گفته می‌شود که در حال حاضر کارگران بستانکار به استناد صورت جلسه‌ای که در آن کارفرما متعهد به تسویه حساب با آنها شده بود درصدد پیگیری قانونی از طریق مراجع قانونی و ضابطین قضایی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز