خبرگزاری کار ایران

برخورد متفاوت با تاکسیرانان در شعب تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۸۰۹

تعدادی از رانندگان تاکسی که براساس پیامک شرکت تاکسیرانی از صبح امروز برای حل شدن مشکل بیمه‌ای خود به شعب تامین اجتماعی مراجعه کرد‌ه‌اند، از رفتارهای سلیقه‌ای مسئولان شعب مختلف سازمان تامین اجتماعی خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال بالاگرفتن مشکلات بیمه‌ای تعدادی از رانندگان تاکسیرانی شهرتهران، سرانجام مسئولان شرکت تاکسیرانی با ارسال پیامکی از تمامی رانندگان خواستند تا از روز شنبه 20 فردوین تا ابتدای اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

در این رابطه تعدادی از رانندگانی که از نخستین ساعات کاری صبح امروز برای مشکل بیمه‌ای خود به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند از برخوردهای متفاوت مسئولان شعب مختلف سازمان تامین اجتماعی سخن می‌گویند.

برپایه این صحبت‌ها ظاهرا در برخی از شعب با رانندگان مراجعه کننده بدون ارجاع دادن به شعب و کارگزاری قرارداد بیمه بسته شده است و از سوی دیگر در تعدادی دیگر از شعب تامین اجتماعی رانندگان مراجعه کننده پس از پرداخت حق العمل به کارگزاری های طرف قرارداد این سازمان معرفی و از  آنجا نیز برای انجام آزمایشات پزشکی ارجاع داده شده‌اند.

از قرار معلوم به این رانندگان گفته شده است که مشکل دفترچه بیمه‌های آنها برای 20 ت 25 اردیبهشت ماه برطرف خواهد شد اما آنها هنوز نمی‌دانند آیا رابطه بیمه پردازی و نحوه استفاده از خدمات سازمان تامین اجتماعی برای آنها به شیوه سابق خواهد بود یا نه؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز