خبرگزاری کار ایران

توضیحات سازمان تأمین اجتماعی درباره پرداخت های مرتضوی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۹۹

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره مطالب مطرح شده توسط سعید مرتضوی گفت: بودجه غیرشمول این سازمان بر اساس ضوابط مصوب هیات مدیره هزینه می گردد.

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان افزود: هر سال در تبصره‌های بودجه سازمان تأمین اجتماعی که به تصویب هیأت امناء سازمان می‌رسد، درصدی از کل اعتبارات همان سال تحت عنوان غیرشمول در اختیار مدیرعامل سازمان قرار می‌گیرد.

اردلان گفت: چون وجوه و اموال سازمان، حق الناس تلقی می‌شود و متعلق به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان است، طبیعی است که اختیار مدیرعامل سازمان در هزینه کرد آنها، مشخص و چارچوبی برای آن ترسیم شود.

وی ادامه داد: بر این اساس باتوجه به مصوبه هیأت امناء، این وجوه باید براساس ضوابط و دستورالعمل‌هایی که به تصویب هیأت‌مدیره سازمان می‌رسد، هزینه و مصرف شود که در این ضوابط اهداف و سیاست‌های سازمان که در راستای کمک به بیمه‌شدگان، مستمری بگیران، نهادها و مؤسسات تحت پوشش سازمان و تشویق کارکنان است، لحاظ شده است.

اردلان گفت: پرداختها بایستی به استناد و اعتبار اسناد و مدارک انجام پذیرد که در دوره مدیرعامل پیشین بعضا بدون نام و مشخصات و بر اساس کد پرداخت شده و در نتیجه مدارکی که بیانگر تحویل به بیمه شدگان باشد در مدارک سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز