خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض یک روزه کارگران سیمان لوشان در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۹۴۱

منابع کارگری در سیمان لوشان امروز چهارشنبه از پایان اعتراض یک روزه کارگران سیمان لوشان در تهران مقابل ساختمان بنیاد مستضعفان خبر دادند.

منابع خبری ایلنا در این واحد صنعتی گزارش کردند؛ معترضان از کارگران پیمانکاری هستند که روز گذشته (۱۹ آبان) در واکنش به پرداخت نشدن بیش از یک سال مزد معوقه و همچنین بلاتکلیفی از زمان توقف فعالیت این واحد تولیدی به آن دچار شده‌اند  اعتراض کرده بودند.

گفته می‌شود که این تجمع اعتراضی حوالی ساعت ۸ صبح روز گذشته آغاز شد و در نهایت حوالی ساعت۱۹ شب  با وعده مسئولان سازمان بنیاد مستضعفان خاتمه یافت.

این کارگران که شمار آن‌ها ۲۵نفر برآورد می‌شود به ایلنا گفتند روز گذشته مسئولان بنیاد مستضعفان جلسه‌ای را به صورت حضوری با آنها و مدیر عامل کارخانه سیمان لوشان ترتیب دادند.

به گفته آنان مسئولان ارشد بنیاد با گوش دادن به سخنان ومشکلات دو طرف (کارگر وکارفرما) وعده پی گیری خواسته‌ای کارگران را تا اواسط هفته آینده دادند.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما پرداخت مطالبات معوقه مزدی و امکان اشتغال دوباره در اجرای طرح نوسازی وتغییر کاربری کارخانه سیمان لوشان است که کارفرما تا به امروز با این موضوع مخالفت کرده است.

کارگران این واحد صنعتی می‌گویند برهمین اساس همه کارگران کارخانه سیمان لوشان با اعتماد به وعده مسئولان ارشد بنیاد مستضعفان موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

گفتنی است مشکلات کارگران سیمان لوشان در مرداد ماه سال ۹۲ از زمانی آغاز شد که دولت وقت به بهانه‌های مختلف این واحد صنعتی را تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز