خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران «تبریز کف» در اعتراض به خلف وعده کارفرما

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۴۲۵

«در آخرین تجمع کارگران کارخانه کف تبریز که در روز‌های ۲۸ و۲۹ بهمن ماه انجام شد کارفرما وعده پرداخت مطالبات کارگران را حداکثر تا ۱۵ روز آینده داده بود.»

شماری از کارگران کارخانه «تبریز کف» صبح امروز (۱۶ اسفند ماه) در واکنش به عملی نشدن وعده پرداخت ۶ ماه حقوق وسایر مزایای جانبی خود، در محوطه کارخانه تجمع کردند.

به گزارش ایلنا؛ در آخرین تجمع کارگران کارخانه کف تبریز که در روز‌های ۲۸ و۲۹ بهمن ماه انجام شد کارفرما وعده پرداخت مطالبات کارگران را حداکثر تا ۱۵ روز آینده داده بود.

به گفته کارگران؛ با وجود اتمام مهلت هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.

به ادعای کارگران، این واحد تولید کننده انواع کاشی و سرامیک در بازار رقابت از فروش خوبی بر خوردار است و کارفرما مقدار زیادی از محصولات تولیدی آن را به خارج از کشور صادر می‌‌کند اما با این حال با سود سرشاری که از فروش محصولات کارخانه به جیب می‌زند نسب به پرداخت مطالبات کارگران بی‌توجه‌ای نشان می‌دهد.

کارگران تبریز کف میانگین مطالبات معوقه خود را حدود ۱۶ میلیون تومان ذکر کردند و در ادامه در خصوص مشکلات بیمه‌ای خود گفتند؛ علاوه بر ۶ ماه حقوق، چندین ماه است که کارفرما از پرداخت بیمه کارگران به تامین اجتماعی خوداری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز