خبرگزاری کار ایران

تجمع جوانان بیکار مقابل کشت وصنعت هفت تپه/کسی پاسخگوی بیکاری بومی‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۲۹

صبح امروز شماری ازجوانان بیکار هفت تپه برای ۲۴ روز متوالی مقابل مجتمع کشت وصنعت هفت تپه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان این شرکت در ارتباط با اشتغال جوانان بومی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۵ خرداد ماه) جمعی از جوانان جویای کارِ هفت تپه‌ای برای ۲۴ روز متوالی مقابل مجتمع کشت وصنعت هفت تپه تجمع کردند.

در این تجمعات که صبح امروز شنبه هم از ساعات آغازین صبح آغاز شد، حدودا ۲۰نفر از بیکارانِ بومیِ هفت تپه شرکت داشتند.

این جوانان که پلاکاردهایی خطاب به مدیر عمل نیشکر هفت تپه در دست داشتند، خواهانِ اشتغال در مجتمع کشت وصنعت هفت تپه هستند و می‌گویند: در حالیکه جوانان بومیِ هفت تپه بیکار هستند، نباید از غیربومی‌ها در شرکت هفت تپه استفاده شود.

در همین رابطه، یکی از این جوانان جویای کار هفت تپه‌ای گفت: از حدودا ۲۴ روز پیش مقابل درب ورودی شرکت هفت تپه جمع شده‌ایم ولی علارغم وعده برخی مسئولان شرکت برای جذب ما جوانان بیکار، متاسفانه اوضاع هیچ تغییری نکرده و بیکاری ما بومی‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته‌ی او، شرکت نی شکر هفت تپه علارغم داشتن بزرگترین منابع نیشکر در کشور، به بهانه مشکلات مالی امکان جذب ما جوانان بومی هفت تپه که در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متری این شرکت زندگی می‌کنیم را ندارد. این در حالیست که پیش از این مدیر عامل شرکت وعده بکار گیری ما جوانان را با افزایش سودهی کارخانه داده بودند.

او به نیابت از سایر جوانان بیکار هفت تپه ای تاکید کرد: این عادلانه نیست که از شهرهای دیگر برای کار به هفت تپه بیایند ولی جوانان ماهر و تحصیل‌کرده‌ی جوار این شرکت، بیکار باشند. فقط در صورتی می‌توانیم شغل داشته باشیم که به استانها و شهرستانهای دیگر مهاجرت اجباری کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز