خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در «جشن خداقوت کارگر» مطرح کرد:

عزم دولت سیزدهم افزایش رفاه/ ابراز امیدواری درباره تحقق تورم نقطه به نقطه زیر ۳۰ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۸۶

صولت مرتضوی گفت: امیدواریم عدد تورم نقطه به نقطه تا پایان سال جاری به کانال زیر ۳۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عزم دولت سیزدهم برای مهار تورم، توجه به معیشت کارگران، افزایش رفاه و سرمایه مردم خبر داد.

سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جشن خداقوت کارگر به میزبانی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی اظهار کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا مدیران دستگاه‌های‌اجرایی، دولتمردان و صاحبان اندیشه، ابعاد پیدا و پنهان خدمات به کارگران را بررسی کنند.

وی دامه داد: کارگران با کار خود تعالی، پیشرفت و آبادانی جامعه را رقم می‌زنند.

مرتضوی به دیدار اخیر کارگران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در دیداری که روز پنجم اردیبهشت در محضر مقام عظمای ولایت داشتیم، ایشان پیرامون مقام کار و کارگر سخن گفتند و بین کارگر از منظر اسلام و کارگر از دیدگاه سایر مکاتب به ویژه مکتب ماتریالیستی با نگاهی تکفیکی فرمایشاتی را عنوان کردند.

وی خاطرنشان ساخت: اسلام، جایگاه کارگر را رفیع می‌شمارد. احادیث و آیات قرآن می‌گوید، جوهره پیشرفت و تعالی هر ملتی، کار، تلاش و کوشش است. بشر به پیشرفت و تعالی نمی‌رسد مگر با تلاش و کوشش. کارگر در منظر و مکتب پویای اسلام، ابراز تولید نیست؛ خالق تولید است.

وی اشاره کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است: آن کسی که کار و کوشش کند برای تامین روزی حلال، مانند کسی است که در راه خداوند جهاد کند.

وزیر کار تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب، تولید، ستون فقرات اقتصاد و کارگر ستون فقرات تولید است. نفس کار، تلاش، سعی و اهتمام در مکتب اسلام صاحب ارزش است.

مرتضوی عنوان کرد: امسال رهبری معظم انقلاب، نامگذاری سال را اقتصادی عنوان فرمودند، زیرا اقتصاد، زمینه ساز استقلال هر کشور است.

وی گفت: امیدواریم عدد تورم نقطه به نقطه تا پایان سال جاری به کانال زیر ۳۰ درصد برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز