خبرگزاری کار ایران

انتظار برای آمدن طرح ساماندهی به صحن/ پرستاران: نام نهادها و شرایط تبدیل وضعیت را اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۰۵

مشمولان طرح ساماندهی در انتظار آمدن طرح به صحن در هفته پیش رو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح ساماندهی بعد از خاتمه بررسی لایحه بودجه سال آینده، یکشنبه همین هفته به صحن علنی مجلس می‌آید؛ در حال حاضر مشمولان طرح در انتظار تعیین تکلیف این طرح و مشخص شدن وضعیت خود هستند.

محمدزاده، یک پرستار شرکتی، با بیان اینکه از سر و ته طرح ساماندهی به نام رفع ایراد و ابهام زده‌اند و آنچه در آخرین روزهای مجلس یازدهم قرار است به صحن بیاید، نسخه ابتر شده از طرح اولیه است؛ گفت: در این شرایط انتظار داریم نمایندگان مجلس به تفکیک و با دقت، نام نهادها و وزارتخانه‌های مشمول طرح و شرایط تبدیل وضعیت مشمولان را مشخص کنند.

به گفته وی، سوال ما این است که آیا پرستاران شرکتی در بیمارستان‌های کشور تبدیل وضعیت می‌شوند یا بازهم قرار است کنار گذاشته شوند.

این فعال صنفی پرستاران اضافه کرد: در روزهای اخیر بازهم رئیس سازمان امور استخدامی کشور با طرح ساماندهی و تبدیل وضعیت به بهانه ایجاد کسری بودجه مخالفت کرد؛ این در حالیست که واقعاً نمی‌دانیم آنچه در مجلس در دست بررسی و تصویب است، بازار کار کشور را با حذف پیمانکاران و واسطه‌ها ساماندهی می‌کند یا فقط یک رفع تکلیف از جانب نمایندگان در آخرین روزهای وکالت خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز