خبرگزاری کار ایران

مانع تعطیلی دوباره کارخانه«شهد ناب» شوید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۴۵

واحد تولیدی «شهد ناب» یاسوج به دلیل مشکلات تامین سوخت با مشکل مواجه شده و در صورت تامین نشدن سوخت مایع و گاز امکان تعطیل شدن آن وجود دارد.

یک منبع کارگری در استان کهکیلویه و بویراحمد در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: واحد تولیدی «شهد ناب» که در روستای مادوان از توابع یاسوج واقع شده، بعد از گذشت حدود ۱۶ سال از تعطیلی، چهار ماه پیش (دی ماه) با بازسازی کامل، فعالیت خود را با ۶۴ کارگر از سر گرفت اما هم‌اکنون دچار مشکل تامین سوخت است.

او با بیان اینکه برای رفع مشکل سوخت این کارخانه، مدیران کارخانه پیگیری‌های زیادی از برخی نهادهای مستقر در استان ازجمله شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام داده‌اند، گفت: متاسفانه همکاری لازم از سوی برخی مسئولان صورت نمی‌گیرد.

او با بیان اینکه کارخانه شهد ناب که به برند «ویتامینا» شهرت دارد، پیش از این در زمینه تولید کنستانتره سیب فعالیت داشت که خط تولید کنستانتره خرما را راه‌اندازی کرده و هم اکنون حجم زیادی خرما از استانهای جنوبی خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه مزایای فعالیت این کارخانه، جدا از بحث اشتغالزایی، فعالیت صنایع تبدیلی و تامین کنستانتره میوه در کشور است، در ادامه افزود: درحال حاضر حدود ۶۴ کارگر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شده‌اند و قرار است به مرور با رونق گرفتن تولید بر تعداد کارگران افزوده شود.

این فعال کارگری افزود: کارگران این واحد تولیدی نگران تعطیلی مجدد آن در ماه‌های پایانی سال هستند چراکه حدود ۱۶ سال پیش با وجود مشکلات مشابه امروز، کارخانه تعطیل شد و کارگران بیکار شدند.

به گفته وی؛ همه کارگران امیدوارند با دخالت مسئولان بالادستی مشکلات تامین سوخت این کارخانه بزرگ تولیدکننده کنستانتره حل شود تا کارگران به فعالیت شغلی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز