خبرگزاری کار ایران

آیا به طرح ساماندهی امیدی هست؟/ انتظار کارگران عسلویه برای حذف پیمانکاران قبل از پایان کار مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹۸

کارگران پیمانکاری پارس جنوبی خواستار حذف پیمانکاران قبل از پایان کار مجلس فعلی هستند.

محمد، کارگر پیمانکاری پارس جنوبی، در تماس با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وعده اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امیدواریم این‌‌بار به وعده‌ای که داده‌اند عمل کنند و طرح ساماندهی هفته آینده برای تصویب به صحن مجلس برود.

او افزود: کارگران پیمانکاری در مجموعه عظیم نفت و گاز کشور، سه سال است که در انتظار تحقق وعده‌های نمایندگان مجلس و حذف پیمانکاران هستند؛ امیدواریم این مجلس کار را به مجلس بعدی پاس ندهد و بالاخره گامی کوچک در جهت برقراری عدالت بردارند.

به گفته این کارگر باسابقه، دیگر امید چندانی به طرح ساماندهی نیست اما بازهم منتظر می‌مانیم تا ببینیم هفته بعد چه می‌کنند.

حشمت‌الله سلیمانی، فعال صنفی کارگران پارس جنوبی نیز تنها راه برقراری عدالت را حذف پیمانکاران و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگران شرکتی می‌داند و در این رابطه می‌گوید: تا پیمانکاران باشند بی‌عدالتی هم هست و نمی‌شود روابط کار کشور را ساماندهی کرد.

او تاکید می‌کند: انتظار داریم نمایندگان مجلس و شورای محترم نگهبان ضرورت این امر را دریابند و قبل از پایان سال با تصویب طرح ساماندهی، مقدمات حذف پیمانکاران را فراهم سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز