خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارگری مجلس:

افزایش حقوق ۱۸ درصد با تورم ۴۰ درصدی همخوانی ندارد/ به افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور توجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۸۸

در لایحه دولت افزایش حقوق ۱۸ درصد تعیین شده در حالی که تورم بالای چهل درصد است و با این تورم همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری (عضو فراکسیون کارگری مجلس و نماینده مردم اردبیل) در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه یازدهم دی ماه) مجلس در تذکری به دولت بر ضرورت افزایش حقوق کارگران در سال آینده تأکید کرد و گفت: ضروری است به افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی، وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و وزارت بهداشت و درمان و پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان این وزارتخانه توجه ویژه شود.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: در لایحه دولت افزایش حقوق ۱۸ درصد تعیین شده درر حالی که تورم بالای چهل درصد است و با این تورم همخوانی ندارد.

وی افزود: متأسفانه در حالی که مشکل سرعت اینترنت حل نشده دولت نسبت به افزایش بهای اینترنت اقدام کرده این چه تدبیری است که در آستانه انتخابات در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفته و رفع فیلترینگ پلتفرم‌های بین‌المللی هم در هاله‌ای از ابهام است و دانشجویان، دانشمندان و محققان ما را با مشکل مواجه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز