خبرگزاری کار ایران

تقدیر کانون عالی بازنشستگان از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

موسوی: توسعه خدمات درمانی حق بازنشسته و بیمه‌شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۱۸۲

میرهاشم موسوی گفت: بر توسعه خدمات درمانی تاکید داریم، به خاطر این است که آن را حق بیمه‌شدگان و بازنشستگان می‌دانیم.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر کشور دیداری کوتاه را صبح امروز در ستاد این سازمان داشتند.

 نمایندگان این کانون با اشاره به خدماتی نظیر افزایش سهم سازمان در بیمه تکمیلی بازنشستگان، سفرهای زیارتی طرح کرامت رضوی، افزایش مبلغ تسهیلات بازنشستگی و همچنین برگزاری المپیادهای ورزشی بازنشستگان از توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید نسبت به این قشر معزز و همچنین توجه ویژه به مسائل دوران بازنشستگی تقدیر کرده و به طرح پیشنهادات، موضوعات و مباحث خود پیرامون بازنشستگان پرداختند. 

میرهاشم موسوی(مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) در این دیدار با اشاره به ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات در قبال خانواده بزرگ تأمین اجتماعی خصوصاً بازنشستگان معزز این سازمان، تاکید کرد: تصمیمات مختلفی که در بخش‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی گرفته می‌شود باید به اقتضای شرایط و وضعیت سازمان باشد با این حال با توجه به حق و نیازی که بازنشستگان عزیز سازمان دارند، واقعیت این است علیرغم همه کارهایی که انجام شده و می‌شود، باز هم تا ادای حق این عزیزان به صورت مطلوب، فاصله داریم.

وی افزود: در روایات ما آمده است که حق مردم به حدی بزرگ است که از عظمت کعبه هم بیشتر است. از این رو در تصمیمات همیشه به این نکته توجه می‌کنیم که به اندازه‌ای که می‌دانیم و می‌توانیم باید حق مردم را ادا کنیم. اگر ما بر برخی موضوعات، مثل توسعه خدمات درمانی تاکید داریم، به خاطر این است که آن را حق بیمه‌شدگان و بازنشستگان می‌دانیم و لذا به اندازه‌ای که می‌توانیم باید به ادای آن توجه کنیم. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره رویکرد مثبت و همراهی کامل دولت سیزدهم در خصوص توسعه خدمات به بازنشستگان گفت: در دولت مردمی سیزدهم، شخص ریاست محترم جمهور، معاون محترم اول، هیات محترم دولت و همچنین وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره در تصمیم‌گیری‌ها با توسعه خدمات به ذینفعان سازمان تاکید و همراهی داشته و از رویکرد تحولی سازمان و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات حمایت کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: در دو سال اخیر مبلغ ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان از دولت با کیفیت مناسبی پرداخت شده و از این مبلغ نه تنها، بدهی بانکی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی سازمان به نظام بانکی تسویه شد بلکه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان نیز سرمایه‌گذاری انجام شد. همچنین با تسویه ۷۰ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات سال جاری سازمان، این مبلغ نیز به بخش سرمایه‌گذاری می‌رود تا به این شکل بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در این دوره صورت بگیرد. بخش اعظمی از این توفیقات به خاطر اهمیت دادن به خدمات و برآوردن حق و حقوق دیگران است. باور ما این است که تامین اجتماعی هر خدمتی به بازنشستگان کرده چندین برابر آن خیر و برکات از قبال آن را دریافت کرده و این خیر و برکت به آیندگان هم می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز